Chcesz otrzymywać informacje o nowościach firmy WEDOS za pośrednictwem powiadomień PUSH bezpośrednio na Twoim ekranie?

O nas

Firma WEDOS została założona w 2010 roku a w ciągu 25 miesięcy stała się największym dostawcą usług hostingowych w Czechach. Mamy własne, prywatne centrum danych, w którym korzystamy tylko z naszych serwerów i technologii. Drugie centrum danych, gdzie serwery będą chłodzone w kąpieli olejowej, budujemy. Nie boimy się inwestować w technologie, innowacje i badania, które pomogą nam oferować usługi jak najszerszemu gronu odbiorców. Jednocześnie, dzięki nim od dawna udaje nam się utrzymać bardzo korzystne ceny usług hostingowych a także reagować na bieżące potrzeby rynku.

Nasze centra danych

WEDOS DC 1 "Bunkier"

Nasze pierwsze centrum danych, w którym w 2010 roku powstał WEDOS. Pierwotnie budynek słuzył jako schron obrony cywilnej, który został wybudowany w strategicznym miejscu. W 2018 została przeprowadzona modernizacja centrum danych. Zainwestowaliśmy w nią 20 milionów CZK. Kupiliśmy nową stację trafo, dwa agregaty prądotwórcze, wzmocniliśmy free-cooling, chłodzenie, całą sieć elektryczną i stworzyiśmy dwie całkowicie niezależne, całkowicie oddzielone gałęzie łączności i elektryczności.

Centrum danych jest podłączone do internetu trzema niezależnymi trasami od dwóch różnych dostawców 3x 100 Gbps. Do każdego rack-u prowadzi mininalnie 2×10 Gbps. Szafy serwerowe HP Moonshot są podłączone 4×20 Gbps.

W budynku zawsze obecni są przynajmniej dwaj pracownicy. Kluczowi pracownicy mieszkają bezpośrednio w Hluboce nad Wełtawą, ewentualnie do 5 minut drogi stąd. Mamy do dyspozycji dwóch własnych elektryków, którzy posiadają doświadczenie w budowie oraz obsłudze centrów danych.

WEDOS DC 2 "Podskálí"

Drugie centrum danych powstaje od 2014 roku.Jest to unikatowy projekt, gdzie serwery będą chłodzone za pomocą kąpieli olejowej i chłodzenia wodnego. Będzie to pierwsze komercyjne centrum danych, które wdroży tę technologię aż dla 10 tysięcy fizycznych serwerów. Wyprodukują one tyle ciepła, że będziemy nim w stanie ogrzać pobliski basen miejski, także w zimie.

Dla centrum danych złożyliśmy w 2017 roku wniosek o najwyższy, prestiżowy certyfikat TIER IV Operational Sustainability. Czasem jest on określany mianem złoty TIER, posiada go bowiem jedynie 9 centrów danych na świecie. Wierzymy, że będziemy 10-tym!

Całe centrum danych (włącznie z infrastrukturą) powstaje zgodnie z wytycznymi TIER IV. Wymagania są naprawdę wysokie, w niektórych przypadkach wręcz ekstremalne. Dla przykładu: będzie się tu znajdować 5 agregatów prądotwórczych przeznaczonych do ciągłej pracy a cała infrastruktura zostanie oddzielona barierami posiadającymi certyfikat odporności ogniowej minimalnie 90 minut.

Nasze certyfikacje

Posiadamy szereg certyfikatów, które zyskaliśmy i regularnie odnawiamy. Są dowodem dla naszych klientów, że wszystko robimy konsekwentnie i przez lata nie odpuściliśmy. A wręcz przeciwnie, mamy w planach zrobić jeszcze więcej. 

  • Zapewnia stabilizowaną i niezmienną jakość usług.
  • Cała firma i wszystkie obowiązujące w niej procesy są oparte na przestrzeganiu prawa. 
  • Wszystkie procesy i działania realizowane wewnątrz firmy mają swój porządek i są oparte na wcześniej zdefiniowanych regułach.
  • Ustanowiliśmy środki zapobiegające występowaniu błedów i awarii u oferowanych usług.
  • Przedstawia nasz pozytywny stusunek do środowiska.
  • Ochronę środowiska i zapobieganie jego degradacji traktujemy w naszej firmie bardzo poważnie.
  • Podejmowane przez nas kroki mają na celu zminimalizowanie wpływu naszych działań na środowisko.
  • Zapobiegamy jakimkolwiek szkodom w środowisku. 
  • Ten certyfikat potwierdza, że umiemy systematycznie identyfikować i minimalizować ryzyko bezpieczeństwa informacji. 
  • Posiadamy plany zarządzania ciągłością działania na wypadek sytuacji kryzysowej spowodowanej przez człowieka lub naturę. 
  • Lepiej chronimy poufne informacje i zmnieszamy ryzyko ataku hakerów. 
  • zybciej radzimy sobie z konsekwencjami ataku i ulepszamy nasz system na wypadek wystąpienia zdarzeń nadzwyczajnych. 
  • Posiadamy uporządkowaną i globalnie rozpoznawaną metodologię bezpieczeństwa informacji.
  • Postępujemy zgodnie z przepisami prawa i postanowieniami umów. 

Od TÜV SÜD Czech, firmy wiodącej w dziedzinie kontroli, certyfikacji, testowania i edukacji w Czechach, otrzymaliśmy Certyfikat wyjątkowości.

Warunkiem uzyskania tego certyfikatu jest pomyślne zakończenie wielokrotnych testów usług, procesów lub produktów. Nagradzana firma musi być posiadaczem kilku certyfikatów, potwierdzających nieustanne dążenie do udoskonalania swojej produkcji lub postawy wobec klientów, pracowników czy ochrony środowiska.

W naszym przypadku są to certyfikaty ISO 9001 (system zarządzania jakością), ISO 14001 (system zarządzania środowiskowego) i ISO 27001 (system zarządzania bezpieczeństwem informacji).

Jak się z nami skontaktować

Większość z nas posiadała wieloletnie doświadczenie z usługami hostingowymi jeszcze przed WEDOS. Dlatego wiemy, że właściwa i szybka forma komunikacji jest niezwykle istotna.

Formularz kontaktowy służy przede wszystkim do wysyłania Twoich wniosków i zapytań. Obsługa klienta (administratorzy) otrzyma wiadomość do wspólnej skrzynki e-mail. Zgłoszenie zostanie odczytane w ciągu kilku minut. Jeśli pracownik obsługi klienta będzie w stanie problem rozwiązać, odpowiedź otrzymasz do 30 minut. W przypadku bardziej złożonego zagadnienia, wiadomość zostanie przekazana technikom (odpowiadają w zależności od obłożenia, zazwyczaj do 2 godzin), pracownikom działu sprzedaży lub programistom. Z formularza kontaktowego możesz skorzystać także bez logowania. W tym przypadku obsługa klienta nie bedzie Ci jednak w stanie pomóc z konkretną usługą, wymaga to bowiem autoryzacji.

Kiedy zastanawialiśmy się, jaka jest idealna forma komunikacji technicznej pomiędzy obsługą klienta a użytkownikiem, doszliśmy do wniosku, że jest nią chat online. Właśnie dlatego staliśmy się prekursorem obsługi chatów online w Czechach.

  • W chwili, gdy korzystasz z chatu online, nie musisz się spieszyć. Spokojnie możesz konsultować każdy krok z naszym operatorem, wykonując jednocześnie kolejne polecenia. Z pewnością nas nie wstrzymujesz. Operatorzy są w stanie obsługiwać kilku klientów jednocześnie a liczba pracowników w dziale obsługi klienta jest dostateczna. Nie jesteśmy małą firmą 🙂
  • Jeśli nie jesteś czegoś pewien, wykonaj screenshot (zrzut ekranu) i prześlij go operatorowi przez interfejs chatu. Nasz pracownik pobierze obrazek,
    a następnie podpowie Ci jak dalej postępować.
  • Większość problemów została opisana w naszej bazie wiedzy. Operator Cię pokieruje. Jeśli coś wydaje Ci się skomplikowane lub niejasne, nie bój się
    o tym napisać, koledzy wszystko wyjaśnią.
  • Wszystkie chaty są zapisywane i dostępne za pośrednictwem Panelu Klienta. Jeśli w przyszłości napotkasz podobny problem, łatwo znajdziesz rozwiązanie.
  • Operatorzy również mają dostęp do historii Twoich chatów. Jeśli kontaktowałeś się z nami wcześniej, jesteśmy w stanie konwersację odnaleźć.
  • Potrafimy przekazywać sobie chaty w czasie rzeczywistym. Jeśli przed kilkoma minutami rozmawiałeś z innnym operatorem, możemy Cię do niego „przełączyć“, jeśli jest dostępny online.

chatu możesz skorzystać także bez logowania, jednak w tym przypadku nie będziemy Ci w stanie pomóc z konkretną usługą. Wymaga to autoryzacji.

Od chwili uruchomienia naszych usług, sukcesywnie uzupełniamy naszą bazę wiedzy. Tworzymy ją na podstawie najczęściej zadawanych pytań. Znajdziesz tam nie tylko rozwiązania problemów, ale również instrukcje.

Pod każdym artykułem znajdziesz dyskusję, do której możesz dołączyć i opisać swój problem bardziej szczegółowo.

Pytanie możesz również zadać na naszym forum dyskusyjnym. O dodaniu wpisu, zostaniemy poinformowani e-mailem. Nasi administratorzy, technicy czy programiści odpowiedzą na Twoje pytanie w zależności od aktualnego obłożenia.

Forum dyskusyjne jest obserwowane przez dziesiątki naszych klientów i fanów, którzy niejednokrotnie szybciej odpowiedzą na Twoje pytanie. Często nawet na bardzo skomplikowane techniczne pytania. Mamy zdolnych klientów 🙂  

Masz pomysł na zlepszenie naszych usług? Marzy Ci się nowa usługa? Masz uwagi do naszych usług? Napisz zarządowi firmy a Twoje zgłoszenie zostanie rozpatrzone na najwyższym szczeblu. Pamiętaj, że zarząd firmy nie oferuje wsparcia jak obsługa klienta czy dział finansowy. Wiadomości są odczytywane raz na kilka dni, dlatego jakiekolwiek nagłe problemy mogą nie zostać rozwiązane, bądź przekazane do działu obłsugi klienta na czas.

Wszystkie dane kontaktowe i inne informacje

Operator

WEDOS Internet, a.s.
Masarykova 1230
373 41 Hluboká nad Vltavou
Republika Czeska

REGON: 28115708
NIP: CZ28115708

ID skrzynki danych: dc6iqnh

Pod wskazanym adresem znajduje się siedziba firmy, biura (w tym dział techniczny i obsługa klienta) oraz centrum danych WEDOS DC 1.

Wizyty osobiste tylko po wcześniejszym uzgodnieniu.

  • Współrzędne GPS: Loc: 49°3’8.47″N, 14°26’5.094″E
  • Link do mapy: Mapy.cz  Mapy Google

Konta bankowe

  • 🇵🇱 Polska: CZ1720100000002600860783 (Fio banka, a.s. płatności tylko w PLN)
  • 🇨🇿 Czechy: 313787/2010 (Fio banka, a.s. płatności tylko w CZK)
  • 🇸🇰 Słowacja: SK6683300000002400178157 (Fio banka, a.s., płatności tylko w EUR)

Dodatkowe infromacje

Firma WEDOS Internet, a.s., figuruje w Rejestrze Handlowym, prowadzonym przez Sąd Okręgowy w Czeskich Budziejowicach, sygn. akt : B / 1886 od 21.12.2009.

WEDOS ( WEDOS TM ) jest zarejestrowanym, międzynarodowym znakiem towarowym. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Logo graficzne firmy WEDOS jest również zarejestrowanym znakiem towarowym. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jeśli potrzebujesz naszego logo na potrzeby działalności informacyjnej lub promowania naszych usług, prosimy o skorzystanie z wersji w krzywych.