Chcesz otrzymywać informacje o nowościach firmy WEDOS za pośrednictwem powiadomień PUSH bezpośrednio na Twoim ekranie?

Obsługa klienta 24/7

Potrzebujesz pomocy? Nasza Obsługa Klienta jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Panel Klienta

Ustawienie wszystkich usług jest możliwe za pośrednictwem Panelu Klienta.

Formularz kontaktowy

Wszystkie wiadomości wysłane przez formularz kontaktowy są przesyłane do konkretnego działu. Opisz swój problem ze szczegółami.

Baza wiedzy

Obszerna baza wiedzy ze szczegółowymi rozwiązaniami najczęstszych problemów.

Zakres obsługi klienta

Zakres obsługi klienta w przypadku webhostingu

  • udzielanie informacji o usługach – parametrach, cenach, aktualnych ofertach specjalnych
  • pomoc w składaniu zamówienia
  • pomoc z ustawieniem domeny, DNS, FTP, baz danych czy e-maili
  • pomoc w zarządzaniu usługą za pośrednictwem Panelu Klienta
  • rozwiązywanie problemów technicznych i awarii występujących po naszej stronie
  • rozwiązywanie problemów z płatnościami

Co nie należy do zadań obsługi klienta

Pozostałe, niewymienione powyżej żądania klientów, wykraczają poza zakres bezpłatnej obsługi klienta, a za ich wykonanie może zostać pobrana dodatkowa opłata (zgodna z aktualnym cennikiem), ewentualnie mogą zostać zrealizowane w wolniejszej chwili (np. w nocy).

Do zadań obsługi klienta w odniesieniu do webhostingu nie należy w szczególności

  • instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów aplikacji PHP (systemów CMS)
  • jakiekolwiek programistyczne zmiany na stronie WWW
  • specjalistyczna pomoc techniczna
  • kopiowanie danych z pierwotnego webhostingu

Zakres obsługi klienta w przypadku domen i DNS

  • udzielanie informacji o usługach – parametrach, cenach, aktualnych ofertach specjalnych
  • pomoc w składaniu zamówienia
  • pomoc z wprowadzaniem zmian u domeny
  • pomoc przy zmianie rekordów DNS
  • pomoc w zarządzaniu usługą za pośrednictwem Panelu Klienta
  • rozwiązywanie problemów technicznych i awarii występujących po naszej stronie
  • rozwiązywanie problemów z płatnościami

Co nie należy do zadań obsługi klienta

Pozostałe, niewymienione powyżej żądania klientów, wykraczają poza zakres bezpłatnej obsługi klienta, a za ich wykonanie może zostać pobrana dodatkowa opłata (zgodna z aktualnym cennikiem), ewentualnie mogą zostać zrealizowane w wolniejszej chwili (np. w nocy).

Zakres obsługi klienta w przypadku serwerów wirtualnych

  • udzielanie informacji o usługach – parametrach, cenach, aktualnych ofertach specjalnych
  • pomoc w składaniu zamówienia
  • pomoc w ustawieniu rekordów DNS
  • pomoc w zarządzaniu usługą za pośrednictwem Panelu Klienta
  • rozwiązywanie problemów technicznych i awarii występujących po naszej stronie
  • rozwiązywanie problemów z płatnościami

Co nie należy do zadań obsługi klienta

Pozostałe, niewymienione powyżej żądania klientów, wykraczają poza zakres bezpłatnej obsługi klienta, a za ich wykonanie może zostać pobrana dodatkowa opłata (zgodna z aktualnym cennikiem), ewentualnie mogą zostać zrealizowane w wolniejszej chwili (np. w nocy).

Do zadań obsługi klienta w odniesieniu do VPS nie należy w szczególności

  • obsługa VPS – instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z systemami operacyjnymi i innym softwarem
  • jakiekolwiek działania programistyczne
  • specjalistyczna pomoc techniczna
  • przenoszenie danych z innych usług hostingowych

Zakres obsługi klienta w przypadku serwerów dedykowanych

  • udzielanie informacji o usługach – parametrach, cenach, aktualnych ofertach specjalnych
  • pomoc w składaniu zamówienia
  • pomoc w ustawieniu rekordów DNS
  • pomoc w zarządzaniu usługą za pośrednictwem Panelu Klienta
  • pomoc w korzystaniu z managementu (iRMC)
  • rozwiązywanie awarii hardware, naprawa lub wymiana wadliwych komponentów
  • rozwiązywanie problemów technicznych i awarii występujących po naszej stronie
  • rozwiązywanie problemów z płatnościami

Co nie należy do zadań obsługi klienta:

Pozostałe, niewymienione powyżej żądania klientów, wykraczają poza zakres bezpłatnej obsługi klienta, a za ich wykonanie może zostać pobrana dodatkowa opłata (zgodna z aktualnym cennikiem), ewentualnie mogą zostać zrealizowane w wolniejszej chwili (np. w nocy).

Do zadań obsługi klienta w odniesieniu do serwerów dedykowanych nie należy w szczególności

  • obsługa serwera – instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z systemami operacyjnymi i innym softwarem
  • jakiekolwiek działania programistyczne
  • specjalistyczna pomoc techniczna
  • przenoszenie danych z innych usług hostingowych

Zakres obsługi klienta w przypadku WEDOS Dysku

  • udzielanie informacji o usługach – parametrach, cenach, aktualnych ofertach specjalnych
  • pomoc w składaniu zamówienia
  • pomoc w zarządzaniu usługą za pośrednictwem Panelu Klienta
  • rozwiązywanie problemów technicznych i awarii występujących po naszej stronie
  • rozwiązywanie problemów z płatnościami

Co nie należy do zadań obsługi klienta

Pozostałe, niewymienione powyżej żądania klientów, wykraczają poza zakres bezpłatnej obsługi klienta, a za ich wykonanie może zostać pobrana dodatkowa opłata (zgodna z aktualnym cennikiem), ewentualnie mogą zostać zrealizowane w wolniejszej chwili (np. w nocy).

Do zadań obsługi klienta w odniesieniu do WEDOS Dysku nie należy w szczególności

  • instalacja, konfiguracja i rozwiązywanie problemów dotyczących software’u osób trzecich do automatycznego lub manualnego tworzenia kopii zapasowych i synchronizacji danych
  • specjalistyczna pomoc techniczna
  • kopiowanie danych między usługami

Zapytania wykraczające poza bezpłatne wsparcie klienta (niestandardowe działania techniczne lub handlowe, interwencja techniczna lub programistyczna) nie są realizowane przez pracowników Działu Obsługi Klienta. Nie są także wykonywane w trybie natychmiastowym – są przekazywane naszym technikom lub handlowcom, a ich przetworzenie trwa zazwyczaj do 1 dnia roboczego. Usługa odpłatnej pomocy technicznej jest realizowana tylko w przypadku dostępności naszych pracowników, po wcześniejszym uzgodnieniu.

W przypadku awarii czy problemu technicznego po naszej stronie technicy interweniują natychmiast o każdej porze dnia i nocy (najpóźniej do 10 min od wystąpienia problemu).

Podczas komunikacji z obsługą klienta, zalecamy się autoryzować potwierdzić swoją tożsamość logując się do swojego konta klienta przed rozpoczęciem chatu.